O mnie
Kilka słów o mnie
Przez ostatnie 15 lat pomagam firmom rosnąć przez internet – od podstawowej sprzedaży online po ekspansję na zagraniczne rynki.
Wszystko zaczęło się od księgarni internetowej, gdzie uczyłem się tajników SEM, SEO, email marketingu, sprzedaży na marketplace i pozycjonowaniu w porównywarkach. Kolejnym krokiem było wyzwanie w sklepie tenisowym Strefa Tenisa, gdzie przejąłem rolę dyrektora e-commerce i marketingu. Po 7 miesiąch doprowadziłem markę do pozycji lidera na rynku polskim. W kolejnych latach przeprowadziłem firmę przez wszystkie etapy rozwoju – od wyboru platformy e-commerce, przez budowę zespołu i procesów, po ekspansję zagraniczną na 15 rynków europejskich. Każdy kraj to inne wyzwanie: lokalne formy płatności, odmienne zachowania konsumentów, różne wymagania prawne. Od kilku lat wykorzystuję to doświadczenie pomagając innym polskim firmom skalować e-commerce i skutecznie sprzedawać za granicą.
Gdy nie analizuję współczynników konwersji, spędzam czas z rodziną – żoną i dwójką nastolatków. Nasze życie uzupełniają Golden Retriever i kot, którzy skutecznie sabotują każdą próbę spokojnej pracy z domu.
