O mnie
Kilka słów o mnie
Buduję i wdrażam strategie e-commerce oraz ekspansje cross-border, które przekładają się na sprzedaż i zysk.
Mam za sobą 16 lat pracy w e-commerce i marketingu cyfrowym – od poukładania fundamentów sklepu online po skalowanie biznesu i wejścia na rynki zagraniczne. Zaczynałem w księgarni internetowej, gdzie uczyłem się SEM, SEO, e-mail marketingu, sprzedaży na marketplace’ach oraz obecności w porównywarkach cenowych – od pozyskania ruchu po domknięcie sprzedaży i mierzenie efektów.
Kolejnym krokiem była Strefa Tenisa, w której objąłem rolę dyrektora e-commerce i marketingu. W 7 miesięcy doprowadziłem markę do pozycji lidera na rynku polskim, a w kolejnych latach przeprowadziłem firmę przez wszystkie etapy rozwoju: wybór i wdrożenie platformy e-commerce, budowę zespołu i procesów oraz ekspansję zagraniczną na 15 rynków europejskich.
Od kilku lat wykorzystuję to doświadczenie, wspierając polskie firmy w skalowaniu e-commerce i sprzedaży za granicą – tak, żeby wzrost nie oznaczał wyłącznie większej liczby zamówień, ale też realną rentowność i kontrolę nad operacją.
Po pracy spędzam czas z rodziną – żoną i dwójką nastolatków. Nasze życie uzupełniają golden retriever i kot, które skutecznie sabotują każdą próbę spokojnej pracy.

